تکنولوژی

نسخه گلوبال گوشی Mi A3

نسخه گلوبال گوشی Mi A3 به روزرسانی دیگری از آندروید ۱۰ با پچ امنیتی مه ماه ۲۰۲۰ را دریافت کرد

شیائومی اکنون چند ماه است که سعی دارد بروزرسانی بدون اشکال Android 10 برای گوشی Mi A3 را تکمیل کند. اما این شرکت هنوز در این زمینه موفق نشده است. سازنده گوشی های هوشمند اکنون به تکمیل ساخت نسخه جدید اندروید ۱۰ با پچ امنیتی مه ماه ۲۰۲۰ برای انواع جهانی این گوشی پرداخته است. نسخه گلوبال گوشی Mi A3 قبلاً چندین بروزرسانی اندروید ۱۰ را در طی چند ماه گذشته مشابه مدل هندی دریافت کرده است. اما نوع اروپایی به تازگی یک به روزرسانی را دریافت کرده است و این نسخه نسبتاً نسبت به دو نسخه دیگر بدون اشکال است.

اندروید جدید ۱۰ ساخته شده با پچ امنیتی مه ۲۰۲۰ برای گوشی جهانی Mi A3 شیائومی همراه با شماره ساخت V11.0.15.0.QFQMIXM می باشد. در حال حاضر به عنوان یک OTA (Over The Air) افزایشی برای کاربرانی که در حال حاضر جدیدترین نسخه ساخته شده را دارند در دسترس است.

این به روزرسانی فقط ۳۵٫۴۷ MB حجم دارد و در صورت داشتن یک برنامه فعال برای همین بروزرسانی ، می توانید به راحتی روی داده های تلفن همراه بارگیری کنید. به گفته کاربران ، این بروزرسانی نه تنها سطح امنیتی را بالا می برد بلکه برخی از اشکالات را برطرف می کند. پیش از این ، کاربران گزارش می کردند سرعت دیافراگم دوربین در حالت Pro به ۱/۴ s کاهش یافته اما دیگر مثل گذشته نیست. علاوه بر این ، به نظر می رسد مسئله برچسب در اپلیکیشن drawer نیز برطرف شده است.

به هر حال ، OTA (روشی از بروزرسانی اندروید گفته می ‌شود که به طور مستقیم و از طریق ارتباط بی‌ سیم توسط کمپانی منبع ارائه شده و هر کاربری بدون نیاز به استفاده از هیچ لوازم جانبی خاصی قادر به استفاده از آن خواهد بود) اکنون فقط ۱۰٪ از کاربران را تحت فشار قرار می دهد. کاربران بیشتر بر اساس بازخورد در روزهای آینده به روزرسانی دریافت می کنند.از این گذشته ، این شرکت همچنین ممکن است این اندروید ساخته شده را برای کاربرانی که هنوز دارای Android 9.0 Pie هستند ، منتشر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *