تکنولوژی

شیائومی هدفون Mi Air2 SE TWS

شیائومی هدفون Mi Air2 SE TWS را با قیمت ۱۶۹ یوان (تقریباً ۲۴ دلار) به بازار عرضه کرد

 

شیائومی هدفون بی سیم Mi Air2 SE True را در چین راه اندازی کرده است. ایربادهای جدید بی سیم ، نسخه کم نظیری از ایربادهای Mi Air 2 TWS است که حدود سپتامبر سال گذشته به قیمت ۳۹۹ یوان (۵۸ دلار) به بازار عرضه شد. این نسخه با برچسب ارزان تر ۱۶۹ یوان (۲۴ دلار) عرضه می شود.

انتظار می رود این هدفون جدید دربیت هایی که اکنون در جینگدونگ رزرو می شوند در تاریخ ۱۹ ماه مه ، به بازار عرضه شود. از نظر ظاهری ، هدفون Mi Air 2 SE دارای طراحی است که همانند همنوع های خود می توان بصورت تکی از آن استفاده کرد اما وزن هر کدام از آن ها تنها ۴٫۷ گرم است. هدفون Mi Air 2 SE از دیافراگم کویل کامپوزیتی ۱۴٫۲ میلی متری ساخته شده ساخته شده و دارای امپدانس ۳۲ اهم است. این ایرباد از رمزگذار صوتی SBC / AAC، پروتکل بلوتوث ۵٫۰ ، کاهش سر و صدای دوگانه و ویژگی های دیگر پشتیبانی می کند. هر کدام از ایربادها با شارژ کامل تا ۵ ساعت پخش پشتیبانی می کنند. جعبه شارژ می تواند عمر باتری را تا ۲۰ ساعت افزایش دهد. با رابط USB-C ، جعبه شارژ را می توانید به سرعت دوباره شارژ کنید. در مورد عملکرد هدفون Mi Air2 SE TWS شیائومی، گفته می شود Mi Air2 SE دارای سفارشی سازی عمیق با ROM MiUI سفارشی شیائومی است. زمانیکه جعبه شارژ باز شود ، رابط اتصال هدفون در گوشی ظاهر خواهد شد. پس از اتصال می توانید قدرت هدفون و میزان باتری جعبه شارژ را بررسی کنید.

علاوه بر این ، هدفون Mi Air2 SE TWS شیائومی از کنترل لمسی سبک (توقف پخش موسیقی ، اتصال تماس ، دستیار صوتی بیدار و غیره) پشتیبانی می کند. همچنین تشخیص داده می شود که چه زمانی این هدفون ها از کار میافتد و خاموش می شوند و در صورت لزوم متوقف می شوند یا پخش را از سر می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *